Вчитель: Романюк Людмила
Життєве кредо: "Рух - це життя!".
Педагогічне кредо: "Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він - досконалий учитель".
Освіта: Повна вища (диплом з відзнакою)
Кваліфікація: Магістр української мови та літератури
Додаткові курси: Регіональна Комп'ютерна Школа; курси підвищення кваліфікації; курси з надання першої допомоги ("Червоний хрест", сертифікат); школа підвищення професійної майстерності; тренінг І. Іванова "Змішане навчання: методика та інструменти реалізації" (сертифікат).
Досягнення і нагороди:
І місце - у районній виставці дидактичних матеріалів "Впровадження в практику педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у навчально-виховному процесі", присвяченій 95-річчю від дня народження В. О. Сухомлинського".
І місце - у Всеукраїнському конкурсі "Учитель року - 2015" (районний етап). Нагороджена у номінації "Відкриття року" у Всеукраїнському конкурсі "Учитель року - 2015" (обласний етап).
І місце - у Всеукраїнському конкурсі "Учитель року - 2018" (міський етап).
ІІ місце - у Всеукраїнському конкурсі "Учитель року - 2018" (обласний етап).
Публікації:
"Драматургія Генріка Ібсена та Лесі Українки: притягання та відштовхування". Стаття опублікована в науковому збірнику "Волинь філологічна: текст і контекст. Леся Українка та зарубіжні письменники".
"Основні засоби вербалізації мовчання в драматичних текстах Лесі Українки". Тези опубліковано у збірнику "Світ мови - світ у мові"/ Матеріали ІV Міжнародної наукової конференції/ м. Київ.
"Використання ІКТ на уроках української мови та літератури для розвитку навчальних та творчих здібностей учнів"/ Методичні рекомендації.
Науково-методична робота: "Використання ІКТ на уроках української мови та літератури для розвитку навчальних та творчих здібностей учнів".
В урочний і позаурочний час:
- поглиблюю знання учнів про мову, культуру мовлення, мовлення і ситуацію мовлення, мовний етикет;
- формую в учнів навички правильного використання мовних засобів у різних мовленнєвих ситуаціях;
- розвиваю вміння орієнтуватися в будь-якій мовленнєвій ситуації;
- виховую чуття мови, увагу до словесного оформлення думки.
Методи і прийоми роботи:
- "Інформаційне гроно", "Асоціативний кущ", "Сенкан", "Мікрофон", "Мозковий штурм", "Займи позицію", "Продовжити речення", "Літературний диктант"; "Розгадай кросворд", "Мовне доміно".
- Колективна робота з таблицями, схемами, робота в парах, робота в групах; стилістичне редагування; дослідницько-пошукова робота, дидактичні ігри; афірмації.
- Використання інноваційних технологій; створення проектів, презентацій, буктрейлерів, ментальних карт. Навчання в Classroom.
Позаурочна діяльність:
- підготовка учнів до мовно-літературних конкурсів та олімпіад;
- підготовка та проведення літературних годин, свят, вечорів.
Робота з обдарованими дітьми:
- підбір індивідуальних творчо-розвивальних завдань;
- участь у конкурсах, олімпіадах;
- самоосвіта, робота з літературою, інтернет-ресурсами.
Результативність:
І місце - Книш Єлизавета, 9 клас (освітній округ).
І місце - Денисюк Олеся, 11 клас (освітній округ).
ІІ місце - Сидорук Катерина, 8 клас (освітній округ).
І місце - учні 10 класу у районному конкурсі (виготовлення стінгазети до дня народження В. О. Сухомлинського).
ІІІ місце - Демчук Алевтина, 5 клас (міський рівень) / 2016 р.
І місце - Волощук Ірина, 7 клас (шкільний рівень) /2017 р.
ІІ місце - Заєць Катерина, 6 клас (конкурс екскурсоводів, міський рівень) / 2017 р.
Самоосвіта:
- вивчення досвіду колег, відвідування уроків;
- відвідування театрів, бібліотек, виставок;
- читання періодичної преси, фахових видань, робота з мережею Інтернет;
- особиста участь та разом із учнями у різних конкурсах, ярмарках, акціях;
- навчання в аспірантурі;
- виступи на конференціях.
Хобі: хореографія, спорт, гра на гітарі, бойові мистецтва, подорожі Україною.